Onze organisatie is volop in ontwikkeling!

Introductie
Future Insight heeft in 2021 een aanzienlijke groei doorgemaakt, met als belangrijkste ontwikkelingen onder meer:

  • de realisatie van onze geautomatiseerde oplossing voor het goedkeuren van bouwvergunningen met behulp van BIM-modellen voor Estland
  • de ondertekening van een exclusief contract met Heijmans, waarbij Heijmans Clearly gaat gebruiken als oplossing om al haar bouwprojecten en haar stakeholders te managen
  • het winnen van de ‘Gouden zandloper’-award voor onze innovatieve BIM Legal-oplossing die het opslaan van juridische overeenkomsten in digital twins ondersteunt
  • onze aanstelling als adviseur voor het T3D programma voor Nederlandse gemeenten
  • onze selectie als winnaar voor de ‘hack the building code innovation challenge’ van New York City met ons concept voor goedkeuring van bouwvergunningen

Organisatie
Om deze groei op te vangen, versterkt Future Insight haar organisatie met een nieuwe CEO, een nieuwe organisatiestructuur en een uitbreiding van het team op het gebied van Sales, Productontwikkeling, Projectmanagement en Office-ondersteuning:

  • Maarten Res is gestart als CEO per 1 januari 2022. Maarten heeft ruime managementervaring in operations management, strategieontwikkeling & -implementatie en digitale transformatie
  • Bas Hoorn zal de rol van CCO op zich nemen en zich richten op commerciële activiteiten en business development. Bas is mede-oprichter van Future Insight en zal onder meer betrokken zijn bij het ontwikkelen van strategische partnerships en wereldwijde projecten
  • Rick Klooster zal als mede-oprichter de rol van CTO voortzetten en bijdragen aan de verdere ontwikkeling van ons productaanbod en algemene wereldwijde bedrijfsontwikkeling
  • Eftychia Kalogianni is per vandaag 17 januari gestart als Consultant. Ze zal zich richten op het adviseren van klanten over BIM- en 3D-strategieën en het ontwikkelen van use cases en het ondersteunen van onze interne organisatie op deze expertisegebieden
  • Robin Nieuwboer gaat per 1 februari 2022 aan de slag als Office manager. Zij zal het eerste aanspreekpunt zijn, bijdragen aan het stroomlijnen van de organisatie, ondersteunen in Finance, IT, projectmanagement en marketing en de bedrijfscultuur mede vormgeven!

Financiering
Future Insight heeft externe financiering aangetrokken om de groei te faciliteren en het productaanbod verder uit te breiden. Dit biedt tevens mogelijkheden om ons internationale netwerk en partnerbestand uit te breiden.

Vacatures
Momenteel zijn we actief aan het werven voor de volgende functies. Ben of ken jij de juiste personen die ons team willen komen versterken, neem dan contact met ons op voor de volgende functies:

Kijk voor een overzicht van alle vacatures op onze website.

Over Future Insight
Future Insight is een dynamische organisatie, actief in projecten in de gebouwde omgeving. Elke dag werkt ons team aan oplossingen die onze klanten helpen de beste resultaten in projecten te behalen.

Ons onderscheidend vermogen is dat we, naast het gebruik van open data-standaarden en schaalbare webgebaseerde technologieën, altijd de eindgebruiker als uitgangspunt nemen en toewerken naar de eenvoudigste en meest optimale oplossing om aan zijn/haar eisen te voldoen. Zo ontwikkelen we (1) de slimme en ondersteunende online platformen Clearly en VISI, (2) leveren we oplossingen voor automatisering van het bouwvergunningsproces, (3) kunnen we juridische deponering van BIM-modellen ondersteunen en (4) bieden we kennis en software aan voor het opzetten van een dataplatform voor steden en het ontwikkelen van digitale city twins in 3D.

Ons klantenbestand omvat overheden, ontwikkelaars, ingenieursbureaus en bouwbedrijven wereldwijd.

Contact
Neem bij vragen gerust contact met ons op via [email protected]

Translate